کد خبر: 231238
تاریخ انتشار: جمعه 16 دي 1401 - 12:43
نارسایی قلبی به دلیل عدم توانایی قلب در پمپاژ کافی خون برای رفع نیاز بافتها به اکسیژن و مواد مغذی، ایجاد میشود و میتوان از روی برخی علائم به ابتلا به این بیماری پی برد. به دنبال نارسایی قلبی، احتقان و پر خونی وریدهای ریوی و سیستمیک ایجاد میشود. در این اینفوگرافیک برخی از علایم نارسایی قلبی را مشاهده میکنید.

ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.